BEL-RAY GEAR SAVER TO NAJLEPSZE DOSTĘPNE ROZWIĄZANIE W ZAKRESIE OCHRONY UKŁADU PRZENIESIENIA NAPĘDU I SPRZĘGŁA. DODATKI EP (DO NAJWYŻSZYCH CIŚNIEŃ) POZWALAJĄ POCHŁANIAĆ NAJWIĘKSZE NAWET OBCIĄŻENIA WYNIKAJĄCE ZE WSTRZĄSÓW, KTÓRYCH ZWYKŁE OLEJE SILNIKOWE NIE ABSORBUJĄ. NADZWYCZAJNIE WYTRZYMAŁA POWŁOKA OLEJOWA ELIMINUJE WZAJEMNE STYKANIE SIĘ ZE SOBĄ ELEMENTÓW METALOWYCH, W REZULTACIE OGRANICZAJĄC TARCIE, A CO ZA TYM IDZIE ZUŻYWANIE SIĘ I NAGRZEWANIE SILNIKA. OLEJ NIE PIENI SIĘ, JEST NIEZAWODNY.
DO SILNIKÓW 2-SUWOWYCH I INNYCH, POSIADAJĄCYCH ODDZIELNĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW. PRODUKT ZASTĘPUJE ZWYKŁE OLEJE SILNIKOWE, MA LEPSZĄ SMAROWNOŚĆ, UMOŻLIWIA MIĘKKĄ ZMIANĘ BIEGÓW I WYDŁUŻA ŻYWOTNOŚĆ SPRZĘGŁA.
OLEJ NA BAZIE MINERALNEJ PRZEKŁADNIOWY, DO SKRZYNI 75W
OLEJ DO PRZEKŁADNI I SKRZYNI BIEGÓW Z MOKRYM SPRZĘGŁEM
ZALECANY DO WSZYSTKICH SILNIKÓW 2-SUWOWYCH Z ODDZIELNA SKRZYNIĄ
ZAWIERA DODATKI EP ( DO NAJWYŻSZYCH CIŚNIEŃ) POCHŁANIAJĄ OBCIĄŻENIA
OLEJ ZAWIERA DODATKI PRZECIWPIENNE KTÓRE UTRZYMUJĄ STAŁE SMAROWANIE
KLASY JAKOŚCI API SG
KLASY LEPKOŚCI SAE 75W
PRODUKCJA: MADE IN U.S.A.
ZASTOSOWANIE:
SUZUKI, HONDA, YAMAHA, KAWASAKI, MZ ETZ, SIMSON, JAWA, IŻ, URAL, K-650, WSK, SHL ITP. MOTOCYKLE JAK I MOTOROWERY; ITP.
UWAGA!!! SĄ TO PRZYKŁADOWE MODELE PRZED ZAKUPEM PROSIMY SPRAWIDZIĆ WYMIARY
WYMIARY:
POJEMNIK 1000ml = 1L
UWAGI:
OFEROWANY TOWAR JEST FABRYCZNIE NOWY POZBAWIONY JESTWSZELKICH WAD UKRYTYCH.
Ta strona używa plików cookies, aby ułatwić proces dostosowania zawartości serwisu internetowego do oczekiwań Użytkowników. Jeśli nie blokujesz tych plików, to wyrażasz zgodę na ich użycie oraz zapisanie w pamięci przeglądarki. Zawsze jednak możesz zmienić ustawienia cookies w przeglądarce. Zapoznaj się z polityką prywatności